Следующий товар: Quick Changeover Revolution in Critical Processing Lines

Фото Quick Changeover Revolution in Critical Processing Lines. Купить  в РФ
Quick Changeover Revolution in Critical Processing Lines-1484073977

To achieve “manufacturing excellence”, Companies must exploit all available Decision – support – systems to supplement production planning for greater productivity. Since levels of productivity and pro?tability should be the major indices for sustainability in today’s dynamic and competitive environment, techniques like SMED offer a great potential to reduce product CT and so aid competitiveness. To make such improvements, industrial engineering tools like time study, Pareto charts, cause and effect analysis, cost - bene?t techniques, etc. can be used to identify required changes, eliminations and externalizations of set – up activities and then more re?ned set-ups can be developed to save production time. The following points were concluded from the project: 1.Flexible man power technique plays major role in operator involvement during Changeover period which builds machine ownership culture. 2.Cross functional team working helps in proper data collection, analysis and to find low cost optimum solution. 3.In case of Rush orders, Set up time should be minimum since it is considered one among 7 big losses.

Часто задаваемые вопросы (FAQ)

  • Где купить [Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality]?

    Нажав на изображение товара или ссылку КУПИТЬ, вы перейдете на страницу заказа товара, пройдя процедуру авторизации вы сможете заказать Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality - нажав на кнопку 'Добавить в корзину'!

  • В какие города возможна доставка [Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality]?

    Доставка Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality осуществляется в большинство городов РФ, например: Москва, Нижний Новгород, Новосибирск, Волгоград, СПБ, Иркутск, Калуга, Краснодар, Петропавловск-Камчатский, Самара, Саратов, Владивосток, Воронеж, Красноярск, Калуга, Краснодар, Люберцы, Ростов-на-Дону, Хабаровск, Иркутск, Мурманск, Норильск, Омск, Пермь, Тверь, Тула, Тюмень, Уфа, Ярославль и многие другие. Подробная информация изложена на странице товара.

  • Я купил(а) [Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality], но мне не подошел, как вернуть?

    Пожалуйста, перед оплатой внимательно изучите информацию о товаре. В ней детально изложена информация об условиях покупки и возврата. Для большинства товаров существуют нормативные сроки возврата при условии сохранности товарного вида!

  • Есть ли скидка на [Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality]?

    Нажмите "Добавить в корзину", отправьте заказ, после уточните у менеджера о возможности получения дополнительной скидки.

  • Цена 'Impact Of Customer Service Elements On Customer Satisfaction &Loyality' указанная на сайте, актуальная?

    Фактическая цена товара отображена только при подтверждении вашей покупки!

Get in touch